Tuesday, November 16, 2010

trip to ipoh







taadaaaaa :D
ni la gmbr kami dkt lost world of tambun
hee actually ni gmbq kmi time na balik
msa smpai tu trlupa na snap gmbq.
dh masing2 excited na mndi haha.

okay so haritu 13 nov 2010
mmbe aku na buat trip pegi ipoh
so me and aiman join la skali
na mandimandi hee.
anyhoo mula2 smua org kumpul dkt tman kemajuan
pkul 6 pagi .
tediaa na bgun tu mmg semangat gila.
taleh na tdoq dh excited haha.
smpai tman kemajuan saya nmpk laa batman saya
mohd nor aiman pkai bju nsem nsem haha
b hensem , na hbaq na hbaq ;p

semua dh msuk van and settle pegi ambik
mmbe lg dkt changloon
lepas tu kmi smua lapaq so stop dkt gurun utk breakfast.
mknmknmkn kunyahkunyah telantelan
kmi pun gerak pegi ipoh.
dlm van tu yg keja potpet ta hbis
is hani and lyn haha.
depa ni mau bab sembang and gelak serah dkt depa haha
ok aku and aiman pun join the club sembangborak

dlm van amanda my baby sis,
bwak psp dea.
aku pun na maen laa na tnjuk terer dan bakat trpendam dkt aiman.
tp malangnya bakat aku tidak terselah.
ish aku menang skali hat laen smua kalah
GAME TU TIPU! hahaha
aiman gelak jea dkt aku
wateva b, bluekk!
lepas tu mls na maen bg dkt hani, hani menang byk kali.
tapatapa, haha.pstu aiman pula maen game
ni dea muka kusyuk maen game.

by the way b, bby suka gmbq ni :D
heeeee.
ok pstu smpai ipoh pakcik van kmi
a.k.a pakcik dreba bestt
dea tatau sgt jln pegi lost world
duk cari jln pstu tgk2 dh jmpa.
smpai jea sana smua semangat jln pegi entrance lost world
haha na hbaq hritu sumpah SESAK NA MAMPOIH =.='
byk gila function, rmbongan and blabla.

kmi mndimndi gelakgelak blablabla
rehat sat na mkn dlm lost world
tp na buat gena mhal sgt mknan.
but nvm biasa laa tu en.
last skali ta mkn, minum air jea haha.
duk than perott last skali mndi juga even lpaq.
lpas puas maen kmi pun decided utk balik.
4jam kott kami mndi, sun burn gla.
naek 3 tone wrna heh!

after that, kmi pegi jusco
tmpt first kmi pegi is food court.
seriously kmi lpaq gla time tu grrr
mkn puas juga pstu kmi jln2 cari pasal.
duk tgk bju and beg laa mcm2.
pdhal ta beli apa pun, action jea lebih haha.
biaq laaa, jimat duet tamau boros.
lpas puas shopping la konon
kmi na pegi night market dkt penang.
tp ttbe ada prob dgn tauke van so last skali pegi uptown dkt SP
smpai sp kmi mkn dlu, dinner yg penting hee.
bru kmi pegi uptown.

smpaismpai cari spect dulu.
kmi smua beli rayban , oh well duta rayban haha (taleh blah)
jlnjln aiman dea keja tgk sluaq jeans jea
ta hbis hbis =.=
jpg pegi kdai ni tp duk usha kdai yg ada jeans.
duhh syg oi na p hbaq.
tgk2 aku tgh teman amanda beli spect.
pusing2 blakang aiman tada.
heran and risau kott huh.
tgk2 dkt kdai jeans . adoii adoii

pstu kami brtolak blik pegi perlis.
tp sblum tu stop dkt 7e
beli chocolate utk munch dlm van.
kmi bertolak balik dlm pkul 11 lebih kott.
dlm van gado sat dgn aiman.
saya merajuk bluek!
aiman pjukpjuk, last skali mengalah jeala.
tamau gado hehe. ngada jea aku time tu hee
tp dlm satu haritu aku blajaq satu benda baru.
hani ckap OMG tu bkn omagosh dh.
now OMG oh menarik gila.
hahah aku pun buat teruja p XD.

anyhoo i had so much fun with my friends
here are more picture masa dkt sna.
i love you guys and i love you more mohd aiman.
muah muah. nti kita pegi lg eh cuti cuti malaysia.
next trip insyaallah dkt LANGKAWI











ps : you are one in a million sweety <3>

No comments:

Post a Comment