Saturday, November 20, 2010

day out :)


hi semua :)
i hope everybody tgh enjoy cuti hujung taun ni hee.
yg na SPM tu goodluck and all the best ok

today aiman bawak aku pegi jlnjln
mulamula aiman ambik aku naek moto around pkul 1 lbih .
aku tanya dea na bawak aku pegi mna tp tamau hbaq.
dea cuma ckap dkt "denai"
ok fine ikott jealaa en.
tp tgktgk dea terlepas denai.
aku pun ckap ah
"eh b tu denai, awt ta masuk"
dea bls blik " Allah trlupa, sorry sorry tapa dpn tu b buat uturn "
ok aku pun tapelaa
skali tgk bkn uturn tp pegi terus msuk jln pegi sg batu phat.
aduhh aku dh dpt rsa dea na bawak aku somewhere
mls na tnya biaq dea jealaa suprise aku heee.

ta lma lepas tu aku dh tatau laa dea bwak aku p mna
duk nmpk kmpung jea spanjang jln.
aku pun cuak ahh tnya dea lg na pegi mna
but as usual dea bls "adalaa" =.='
tape laa ats moto tu borakborak laa gelakgelak laa.
tibatiba smpai dkt tmpt golf at sg batu phat.
yeahh at that time aku dh dpt agak dh dea na bwak aku pegi mna
bwak pegi tman ulaq haha.
tapalaaa smpai jea kmi ronda2 dlm tman ulaq.
tediaaa mcm na pupus ulaq dlm tu.
cian depaa trkurung :(
aku kecian dkt binatang mcm tu tp tapelaaa dh nsib depa

pstu duk tgk ulaq besaq,crocodile laa, berok laa haha
puas kmi gelakk dkt sna
tp ta tahan smpai dkt tmpt sangkaq berokk en
tediaaa bau mnusuk kalbu ta sangga =.='
ishish .
pstu snapsnap laa gmbr
dkt sna nmpk laa rmai bdak kecik happy jea tgk binatang
aku and aiman gelak jealaa tgk telatah depa
comel jea hee :)

later on aiman ajak mkn.
plus aku pun lpaq so ok jealaa
tp tgktgk dea na bungkus.
aku tanya laa awt tamau mkn sni tp mcm biasa
"adalaaa" =.='
hm ok aku pun ikott jealaa.
bungkus pun bungkus laa.
naek blik moto and dea bwak aku dkt taman ni dkt sg batu phat.
ruparupanyaa batman aku na ajak picnic haha
alolo sukaa nyaa saya, sbb mmg lma dh na pegi picnic dgn dea.
dkt situ duk cari laa port na duduk tp tp tada.
kmi pun pegi laa bukit air.
mknmkn borakborak maen suapsuap haha.
ta prasan tp mkanan dh hbis. sebbek kenyang hee.
malu aku terbelahak dpn dea.
dea kata busuk. biaq p laa ;p haha
bluek!

after picnic kmi brtolak blik pegi kangaq.
aku ckap la dkt aiman tamau blik lg.
hee na duk dgn dea lg sbenaqnya haha.
tp dea pun sma so pegi laa lepak secret recipe.
cey konon duit byk pdhal ta pun.
sja ajak dea pegi sna na blnja aiman mkn brownies.
dh dea asyik blnja aku, turn aku pulaa hee.
smpai sna aiman suoh aku msuk dlu and cari tmpt duduk
katanya na pegi ambik sluaq dkt kedai =.='
aku dkt muka mjuk pun msuk laa haha.
lma kott aku tggu heish.
msj laa dea , dea kata sat otw .
tediaa ta larat na otw tp ta meh pun.
lepas mybe 15 min or 20 muncul laa batman saya.
msa msuk tu apa lg.
bebai laa sat dgn dea.
dea pun cuba pjuk tp aku tmau lyan
huh! hahaha bdo sat

tibatiba dea bawak keluar kotak wrna biru ni.
dlm tu ada gelak wrna silver pstu bunyi kelingkeling haha ;D
ruparupanya dea beli gelang utk aku, weee
sukasukasuka. aku pun teros senyum ta bebai dh haha.
*sja mengada, action jea lbih biaq dea tau heee
syg thanks for the gelang, i love you tahu.
actually aku mmg suka gelang yg ada bunyi tu
rsa mcm budak kecik haha
*ta padan dgn bdan besaq noh =.='
anyhoo kmi pun mkn laa smpai cokolat brownies meleleh kluaq haha.

and later dea hntr aku blik ruma sbb dh na dkt maghrib.
dlm perjalanan dea pegang tgan saya smpai balik.
smpaismpai salam and say byebye :(
but over all bby enjoy today.
i had fun dear.

lots of love,
your baby boo <3

i L O V E you









No comments:

Post a Comment