Thursday, August 5, 2010

BOSAN

on
Siapakah nama anda?
mariam ingrid bt luis raheem pazos :)

Apa makna di Sebalik nama anda?
mariam tu nme isteri nabi and ingrid tu princess ta silap, haha

Adakah anda mempunyai teman istimewa sekarang?
yyeahh <3

Sekarang sedang berbuat apa?
online, dgq lgu, texting with roy

Kali terakhir anda bercakap dengan?
mohd nor aiman (roy)

Siapa dia dalam diri anda?
boyfriend, husband :p

Kali terakhir anda bercakap dengan siapa sebelum tidur semalam?
err roy and adik saya amanda

Siapa dia dalam diri anda?
buah hati, adik kandung

Jam sekarang pada pukul?
7.30 pm

Perasaan rindu pada siapa sekrang ini ?
fmly and my bushuk roy :(

Perasaan Sayang pada siapa sekarang ini yang berlainan jantina?
boyfriend

Warna Kegemaran?
purple, violet eh same jea kn? haha
black, yellow ,peach :)

Suka orang yang bagaimana?
ish byk sgt laaaa heee
pndai
jujur,
setia,
penyayang,
memahami,
romantic,
manja,
a funny person,
pndai ambk hati saya and parents saya,
ade lah rupa sikit sikit
bole terima diri saya sndri :)


Benci orang yang bagaimana?
hipokrit
panas baran
memfitnah,
memulakn ftnah
tikam blakang
and more :)

Anda seorang yang bagaimana?
im chubby haha and errr idk really

Cerita tentang cinta pertama anda?
fuh, pnjg na tulis.
but my real first love not cnta mnyet is with mohd nor aiman


Cerita tentang couple pertama anda?
drjah 6, sek keb seri indera. nmaa err tamau laa hbaq haha
not that important


Cerita tentang anda dan pasangan anda sekarang?
we r happy :)
i love him with all my heart and so does he.
roy dea suka buat saya dgn mcm2 cara, heee
dea suka ckp byk haha. and kami dh na reach 1 year.
i cant wait, dh lme sgt ta kpl smpai staun. only one time jea


Cerita tentang seseorang yang sentiasa dengan anda sekarang. berlainan jantina.ok?
emm ada kot, ntah

Cerita tentang sahabat baik anda?
depa baek, depa gila, depa memahami, depa sayang aku, hehe.
depa ta sggup tikam blakang aku kott :|
em depa takkan pcaya ngumpat or gosip yg org buat sbb depa knal dri saya mcm mna.
im not a bad person :) and i love them bcos they are my besties , muaah

Kata-kata terakhir untuk orang-orang yang diingati?
i love everybody tmbh lg my abe mushuk roy.
i hope kita sume akn kwn smpai bila2 tau :)

TAG :
sape rajin, buat lahh :)

(sis adyba, i curi yee, hehe )

ugh, sakitt perott sgt sgt, food poisining :(

No comments:

Post a Comment